لطف خدا و ناسپاسى بنده
ستاره ى سهيل

مرحوم حاج شيخ الاسلامى عليه الرحمه فرمود:شنيدم از عالم بزرگوار و سيد عاليقدر امام جمعه بهبهان كه در اوقات تشرف به مكه معظمه،روزى به عزم تشرف به مسجد الحرام و خواندن نماز در آن مكان مقدس از خانه خارج شدم در اثناء راه خطرى پيش آمد و خداوند مرا از مرگ نجات داد و با كمال سلامتى از آن خطر رو به مسجد آوردم،نزديك در مسجد خربزه زيادى روى زمين ريخته بود و صاحبش مشغول فروش آن ها بود، قيمت آن را پرسيدم گفت آن قسمت فلان قيمت و قسمت ديگر ارزان تر و فلان قيمت است،گفتم پس از مراجعت از مسجد مى خرم و بمنزل مى برم،پس به مسجد رفتم ومشغول نماز شدم.

در حال نماز در اين خيال شدم كه از قسمت گران آن خربزه بخرم يا قسمت ارزانترش،و چه مقدار بخرم و خلاصه تا آخر نمازم در اين خيال بودم و چون از نماز فارق شده خواستم از مسجد بيرون روم،شخصى از در مسجد وارد و نزديك من آمد و در گوشم گفت:خدائيكه ترا از خطر مرگ امروز نجات بخشيد،آيا سزاوار است كه در خانه او نماز خربزه اى بخوانى؟فورا متوجه عيب بزرگ خود شدم و بر خود لرزيدم،خواستم دامنش را بگيرم...او را نيافتم.


نظرات شما عزیزان:

امیر علی
ساعت18:42---11 خرداد 1391
متن خیلی قشنگی بود.هم خنده آور(نماز خربزه ای)هم عرفانی.ممنون





حیدری
ساعت18:49---10 خرداد 1391
خیلی خیلی زیبا بود ، لذت بردم.


موفق باشید
shoma lotf darid.mamnonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 22:45 :: نويسنده : سیما

درباره وبلاگ

دوستى گلدانيست كه نشسته است در ايوان سحر، و دميده است در او تازه گلي، چهارفصلش همه سبز، آشتي شاخه ى او.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گلهای زیبا و آدرس fathi1367.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<